En Ar

اطلاعيه شماره دو ستاد دانشگاهي مبارزه با بيماري کروناي دانشگاه ايلام در سال 1400 

  ضمن آرزوي سلامتي و تشکر از کليه اعضاي محترم  هيات علمي، کارکنان، مدرسان مدعو و دانشجويان عزيز که با صبوري و مشارکت فعال خود زمينه استمرار برنامه‌هاي آموزشي دانشگاه را فراهم آورده‌اند، ضمن تاکيد بر موارد ذکر شده در اطلاعيه شماره يک، موارد زير جهت استحضار و اقدام از تاريخ 1400/01/21 تا اطلاع بعدي ابلاغ مي‌گردد:
1- با توجه به قرارگيري شهرستان ايلام در وضعيت قرمز کرونايي، حضور اعضاي هيات علمي و کارکنان در محل کار همانند ساير کارکنان دولت و با رعايت پروتکلهاي بهداشتي به منظور انجام فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي به صورت يک سوم مي باشد.
2- ارائه دروس تئوري بر اساس تقويم آموزشي کماکان به صورت مجازي بوده و کلاسهاي عملي و کارگاهي به صورت ارايه فيلم و اسلايد مي باشد.
4- مسئوليت حضور بسيار محدود دانشجويان تحصيلات تکميلي که در حال انجام آزمايش مي باشند و امکان به تاخير انداختن آنها نيست با رعايت تمامي پروتکلهاي بهداشتي بر عهده دانشجو و استاد راهنماست.
5- جهت هماهنگي و برنامه ريزي هاي مناسب، تصميم گيري درخصوص کليه برنامه هاي دانشگاه مطابق با دستورالعمل‌هاي ابلاغ شده از سوي ستاد ملي و استاني مبارزه با بيماري کرونا، و اعلام توسط روابط عمومي دانشگاه مي باشد.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها